HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

Hogyan tovább?

Titamin 2009.06.04. 22:26

Tegnap és ma eljött egy érdekes kérdés... Várni vagy megvárni esetleg nem várni... Kérdés mitévő legyen az ember... Várhatunk, de kérdés hogy meddig, és érdemes e, mert lehet hogy már van döntés, de lehet hogy nincs. De akkor érdemes várni vagy sem... És ha nincs értelme várni akor minek van értelme? De ha nem várok, akkor elszalasztok egy lehetőséget? és ha várok, lehet hogy akkor szalasztok el egy lehetőséget.. Mitévő legyek? nem tudom...Attól férek, hogy amig várok, addig szépen kiszeretek Belőled, és akkor ha azt mondod legyünk mégis együtt, de én már kiszerettem akkor hogyan tovább? Feltételezések, kérdések, bizonytalanság, de egy kérdés sincs megválaszolva... Eddig mindig azt hittem hogy olyan könnyü ezek a dolgok, és az élet segit, de ugy látom az élet nem segit, és a válaszok sem jönnek. Már nem olyan könnyü, mint gondoltam...

Másik kérdés, hogy ha igy nem vagyok jó, akkor másnak sem vagyunk jók? Mert nem csak én, Te is. Mert én szeretlek és akarlak, de igy nem kellek akkor másnak még kellhetek. nem? Az ember sok mindent megpróbál, hogy megvédje magát... Szakitáskor mindenfélével elfoglalja magát, és van aki nem csinál semmit csak gondolkozik... melyik a jobb? szerintem nincs jobb, csak van egy helyzet és mindenki máshogy oldja meg... De megoldás nincs. Erre sincs. Akkor mit tehet az ember? nos nem sokat csak vár, és akkor megint visszajutottunk az első kérdéshez... ez egy örök körforgás, és nincs válasz....

Mára ennyi... Szeretlek..

T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr261164406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása