HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

eltelt sok idő...

Titamin 2009.06.27. 21:58

Sok idő telt el, mióta nem irtam...

Sok minden történt... Holnap jön a kis jövevény, Fly személyében, aki egy 6 hetes Border Collie kiskutya. Már nagyon várom... az első találkozásnál a szivembe fogadtam.
Ma megvettük a konyhabútor egy részét. Sajnos az ajtókat nem kaptuk meg, de megvettük a pultot. Persze ez sem volt zökkenő mentes, mert amig azt gondoltam, hogy a FF egy nagy autó, addig Te azt mondtad, hogy nem fog és inkább a Bömbivel kellett volna menni, nem Jumpy-val. :( És ahogy mondtad a végén tényleg nem fért be a pult. A vége az lett hogy barátom húzott ki a csáváből, és segitett elvinni. Vettünk porszivót, WC-csészét, csapot... még hátra van pár dolog, de majd ezek is meglesznek szép lassan...

Szerdán remélem beköltözhetünk a lakásba és akkor bármi megtörténhet, lassan, szép lassan... :)

Persze én semmi jónak nem vagyok elrontója. 

Ja, képzeljétek, névnapom van amit teljesen elfelejtettem... hadilábon állok a dátumokkal. 

Na most L, de holnap azt hiszem folyt. köv.

Üdv T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr411212569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása