HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

megjöttem...

Titamin 2009.07.13. 23:54

hazaértem... igen haza, mert bár nincs kész, és nem is teljes, de a Miénk! Amiért oly sokat nélkülöztünk és veszekedtünk, de ez az otthonom, és remélem Te is annak tartod vagy annak fogod tartni...

most mikor hazajöttem, láttam, hogy haragszol és nem olyan voltál amilyen szoktál lenni... feltünt és tudom, hogy haragszol. Sajnos megfodult a fejemben hogy nem lesztek itthon, és az üres lakás fogad majd, de akkor megláttam a fényeket, de még akkor sem voltam biztos hogy mindenki itthon van, mert megfordult a feejemben, hogy a kutyust hazahoztad és neki illetve miatta hagytad égve a villanyt.... de nagyon örültem, mikor láttalak itt ülni a kanapén... még akkor is ha láttam, hogy mérges és csalodott vagy a délutáni dolog miatt.

Most megyek és melléd fekszem...

Szeretlek!

T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr761244970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása