HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

tegnap este...

Titamin 2009.06.03. 13:24

 Tegnap jól esett Veled lenni, és bár nem érhettem Hozzád, a jelenléted megnyugtatott...

Mikor hazavittelek, azt kivántam, bár soha nem szállnál ki az autóból és mellettem magadnál örökre... azt mondtad letudnál velem élni egy életet, én is Veled, és Te mégis bizonytalan vagy és kételkedsz... Fáj ez mert látom milyen jövönk lehet... Bizonytalan vagy és én ezt megértem, én is az vagyok, de tudom, hogy szeretlek!

Este Nálad maradt a szivem egy darabja megint... ezt irtam is, és kértelek vigyázz rá!

Hiányzol...

T.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr221161124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása