HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

...álom...és

Titamin 2009.06.11. 17:07

Ma érdekes álmom volt reggel... onnan tudom, hogy reggel, hogy már elötte felketem egyszer... Azt álmodtam, hogy épp készültem lefeküdni egy volt barátnömmel és kezdödött volna a petting, amikor bevillant, hogy mit fogsz szólni hozzá, és hogy milyen mázli hogy véletlen, ami tényleg az, nálam maradt egy óvszer... még csók és semmi sem volt, csak átöleltem, mikor felkeltem... 

Elgondolkoztam...
- azon, hogy miért álmodtam ezt, mikor már nem is tudom mikor gondoltam arra lányra utoljára...
- azon, hogy vajon miért álmodtam ezt? nem zártam volna le? nem tudok ilyen kapcsolatról...
- Hogy miért jutottál eszembe? hisz nem vagyunk együtt... és mégis, olyan blokk és gát jött bennem elő, mint amikor együtt vagyok valakivel és soha sem csalom/csaltam meg senkit...

furcsa milyen kémia dolgok mennek végbe az ember agyában... próbálsz nem gondolni, próbálsz kikapcsolni és mégis, csak jár és jár az agyad...
Minden esetre ez azt is jelenti, hogy még nem múlt el minden bennem, és még tart a szál...

T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr411179260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása