HTML

Titamin

Reményteljes szerelem...

Friss topikok

  • Zsejkee: "Szeretnék a lelkébe simulni úgy, hogy észre se vegye..." (2009.06.11. 19:18) találtam...

Linkblog

Archívum

a semmi...

Titamin 2009.06.10. 16:08

ezt történt...

azaz ez van, és ez jellemző jelenleg... Én nem kereslek, Te sem keresel... 

lassan elmúlik minden, és nem marad semmi... gondolkoztam, hogy irjak, vagy ne irjak, mert Téged ez bánt, de engem is... és mégsem tudok mit csinálni... 

beszéltem emberekkel, hogy van e jogom eltünni az életből hogy mindent lezárhassak...
és hogy fer dolog ez, vagy nem... azt a választ kaptam, hogy igen fer és van jogom hozzá, mert ezt nem én akartam, és nem én csináltam, akkor legalább annyi döntésem lehet, hogy ugy teszem túl magam és ugy zárom le, ahogy nekem a legjobb és ahogy én akarom.

Rájöttem, egy csomó dologra... hogy miket hagytam ki, hogy mikől mondtam le... miközben tudom, hogy mennyi mindent kaptam Tőled, mit adtál, mennyire hiányzol és egy örök de elcsépelt igazság, hogy: amikor elveszitesz valakit akkor érted csak meg, milyen értéket képviselt az életedben..

mára azt hiszem ennyi...

T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titamin.blog.hu/api/trackback/id/tr291176973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása